Yeni
Her şeyin yenisi güzeldir ya yenilemek de güzeldir..İnsan bazen kendini yenilemeli,daha iyiye gitmek için silkinmeli.Bazen de etrafındaki eşyaları hatta evini yenilemeli:) Eğer yenisini alacak değilseniz bizzat evinizin boyalarını,seramiklerini,vitrifiyelerini yenileyin:)Tabi bu arada"acaba kime naptım da,evin içinde yaşarken tadilat görsün inşallah"diye bir beddua aldım diye de düşünün:))Bu hengamenin ne zaman biteceğini de bilemeyin,ufaktan delilik sınırlarına dayanın...Olsun,siz ne dersiniz bilemiyorum ama etrafımızdaki herşeyin bizle ilgili kayıtlar alıp zamanla dolup,ağırlaştığına inanıyorum ben...Yeni sayfalar açacağımız için mutluyum:)Daha da güzel bir sürü anı doldurmak istiyorum:)Ama önce dünya kadar iş yapılması lazım:)Tüm tadilatçılara kolay gele:)
(Ünlü evim şahane programından aldığım temsili bir resim:)) Yakında benim evimdeki gerçek görüntüleri de yüklerim belki;)

merakla bekliyorum yeni hallerini:)
YanıtlaSil