8 Şubat 2014 Cumartesi

İNSANLAR İKİYE AYRILIR:İYİ İNSANLAR,KÖTÜ İNSANLAR.



Aptallara göre insanlar; ırk, cinsiyet, milliyet, yaş, statü, renk, din ve dil başta olmak üzere 8’den fazla kategoriye ayrılırlar. Halbuki olay bu kadar komplike değildir. İnsanlar sadece 2’ye ayrılırlar: İyi insanlar ve kötü insanlar.

Albert Einstein



Birlik olunması gereken milli olayların yaşandığı bir dönemde ortaya çıkan güzel bir Hint filmi beni uzun zamandır ağlayamadığım kadar ağlattı ve kalbimin paslarını sildi...Öyle sade ve içten bir anlatım ki,kim ne derse desin Hint filmlerine bakış açımı değiştirdi...Biz insanların nasıl hala dışa,kalıba,etikete değer veriyor olmasını pek güzel yüzümüze çarpmış Karan Johar. Asperger sendromu hastası Rızvan(Shahrukh Khan) ve Mandira'nın(Kajol sıradışı hikayesini daha fazla dillendirmeyeceğim.Bu arada Hindistan'da pek çok lehçe konuşulduğunu biliyorum ama filmdeki müslümanların kullandığı Türkçe-arapça kelimeler de çok dikkatimi çekti.Ve elbette oğlunu en iyi biçimde yetiştirmeye çalışan anne...Diğer normal çocuk....Gerçek hayata yakın bir hikaye.İzlemeyenlerin illa ki izlemesi dileğiyle...

                                               fragman


film



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder