güneş tutulması
İlla olumsuz bişeyler çıkartmaya çalışmayalım hiç...Bu tutulma yeni başlangıçlar getirecek hayatlarımıza..güneş ve ay aynı konumda buluşuyor,gökyüzünün iki gözü bir hizaya geliyor:)herkes inancınca dua etmeli:)Herşey gönlümüzce olsun.Amiiin:)
Şenay Hoşman Yangel'in tavsiyesini ben de sizlerle paylaşmak istedim:
Güneş tutulmasında okunması gereken dua: 13 Kasımda başlayacak ve 13'nü 14'ne bağlayan geceye kadar devam edecek. Saat: 22:12 02:30 arası Hasbiyallahu La ilahe illa hu aleyhi tevekkeltü ve hüve rabbül arşıl azim ve la havla ve la kuvvetle illa billahil aliyil azim. Tutulma esnası boyunca okuyamaya devam edebilirsiniz.

bence de yeni başlagıçlar mutluluklar getirecek..benim için öyle mesela..hemen bi buluşup dertleşmemiz lazım:)
YanıtlaSilen kısa zamanda:)
YanıtlaSil