13 Kasım 2012 Salı

güneş tutulması

     İlla olumsuz bişeyler çıkartmaya çalışmayalım hiç...Bu tutulma yeni başlangıçlar getirecek hayatlarımıza..güneş ve ay aynı konumda buluşuyor,gökyüzünün iki gözü bir hizaya geliyor:)herkes inancınca dua etmeli:)Herşey gönlümüzce olsun.Amiiin:)
     Şenay Hoşman Yangel'in tavsiyesini ben de sizlerle paylaşmak istedim:
Güneş tutulmasında okunması gereken dua: 13 Kasımda başlayacak ve 13'nü 14'ne bağlayan geceye kadar devam edecek. Saat: 22:12 02:30 arası Hasbiyallahu La ilahe illa hu aleyhi tevekkeltü ve hüve rabbül arşıl azim ve la havla ve la kuvvetle illa billahil aliyil azim. Tutulma esnası boyunca okuyamaya devam edebilirsiniz.


2 yorum:

  1. bence de yeni başlagıçlar mutluluklar getirecek..benim için öyle mesela..hemen bi buluşup dertleşmemiz lazım:)

    YanıtlaSil